poniedziałek, 27 czerwca 2011

K.C.A.

Niedzielnym wieczorem.
Znów na kartce skrobię.
Dobrze wiesz…
Coś mam w sercu,
Coś mam w głowie.

Siedzę, myślę o wczorajszej rozmowie.
Dla Ciebie Ręce Do Modlitwy Złożę.
Proszę o uśmiech,
Proszę o zdrowie.

Wiesz???
Mam to w sercu,
Mam w głowie
Noc z Bogiem rozmowy.

Wczorajszym wieczorem,
Chwile szczerej rozmowy.

Siedzę przy Tobie,
Trzymając dłoń, patrzę głęboko w oczy.
W nich niemy krzyk…
Spojrzeniem wołasz- Pomocy!!!

Od słowa do słowa.
Mówię, że wiedziałem.
Pytasz- czemu nie powiedziałem.
Chciałem, braku w słowa wiary się bałem.

Pomyślałaś, powiedziałaś,
Że o Tobie zmienię zdanie.
Szczerze zapewniam, to nigdy się nie stanie.
Kocham, Nie Przestanę.

Ty Też Masz Coś W Sercu Na Dnie.
Szczerze, Nie Na Żarty.
Zła na mnie…
Za dyskotekę, za poznane inne panny.

Wiesz???

Tylko Ty Się Liczysz!!!
Po Za Tobą Nie Chcę Żadnej!!!

To uczucie w nas płonie.
Nikt nie zaprzeczy, bo zgrzeszy!

Słowo po słowie,
Mamy coś w sercach,
Mamy coś w głowie.

W wersy zaklęta treść szczerej rozmowy.

1 komentarz:

  1. http://plath.pl/wiersze_milosne polecam ta stronke ;) w sam raz dla Ciebie i Twojego talentu

    OdpowiedzUsuń