niedziela, 14 listopada 2010

Przepraszam

Uwierz proszę mi.
Ja nie chciałem.
Ja nie chcę źle.

Przepraszam, ja też błędy popełniam.
Czasem Głupiec we mnie się rodzi,
Czasem umysłem zawładnie mym.

Wiem przesadziłem,
Zdenerwowałem, mimo że nie chciałem.
Jakbym narzucić coś chciał- wyglądało.

Nie chciałem,
Nie chcę,
Nie będę nigdy chciał.

Sterować Tobą zamiaru nie mam!
Nie chcę tak!
Zmuszać nie chcę.

Przepraszam, ja też błędy popełniam.
Boje się jednego,
Ty Kochana wiesz czego.

Wiesz, że chcę byś i Ty chciała.
Ale nie zmuszana, z woli własnej.
Nie pod przymusem.

To Twojej Dłoni Dłoń moja od zawsze szuka.
To z braku Ciebie Dusza ma łka.
To do Ciebie serce płonie.

Za widokiem postaci Twej oczy tęsknią.
Słuch czeka łaknąc głosu Twego.
A ja nie wiem co więcej w takiej chwili mówi się.

Znam kilka prostych słów...
Przepraszam!
Nie gniewaj na mnie się!!

2 komentarze:

  1. Wzruszający..
    Musisz bardzo cos lub kogos przezywac.
    Jak cos to mozesz sie wygadac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest taka jedna osoba. Osoba na której na prawdę mi zależy:)
    Przepraszam że tak długo nie odp ale nie mam chwilowo dostępu do sieć, dopadłem się kompa w pracy.

    OdpowiedzUsuń