piątek, 3 grudnia 2010

Wychodzę...!!!

Wychodzę z siebie.
Wychodzę, co robić mam?
Nie wiem...!

Złość mnie ogarnia!
Nerwy dają znać o sobie.
To dzieje się w mojej głowie.

Diabli mnie biorą!
Ogniem zionę.
Nie wiedząc co dzieje się.

Zostawiłaś wiadomość krótką!
Następnie zniknęłaś!
A ja jak pies z nadzieją wiernie czekam!

Pytam- co się stało?
Pytam- odpowiedzi próżno czekać.
Milczysz...

Gdy już powiesz coś...
Rzeczowo robisz to!
Dla spokoju świętego.

Zapewniam Cię!!!
Idiotom nie jestem!!!
Uczuciami mymi nie baw się!!!

Dziewczyno- na oczy przejrzyj!!!
Są ludzie którym na Tobie zależy!!!
Nie mówię tylko o sobie!!!

Rozejrzyj się do koła!
Zobacz co masz, co stracić możesz!
Są ludzie, którym zależy na Tobie!!!

1 komentarz:

  1. Zostawiłam Ci wiadomość na e-mailu..
    Jak bd miała możliwość to Ci wszystko wytłumaczę.

    OdpowiedzUsuń